Byen som ble kjent over hele verden

Da jeg var liten hadde jeg en bok som het «Byen som ble kjent over hele verden». Boken handler om lille Ole som bor i en by. Han kjeder seg. Så finner han et kritt. Da hører han en stemme som hvisker – Kritt er til å tegne med, kritt er til å tegne med. Så det gjør han.

I 5. klasse ringte kjæresten min meg fra fritidsklubben. Han lurte på om jeg ville være med å tagge? -Hæ, sa jeg. Hva er det? -Vi skriver på veggene og sånn. Skikkelig kult ass!

Jeg ble ikke med.

I forrige uke var jeg i Berlin. Der har de også malt på veggene. Det var stort sett veldig fint.

 

 

 

Dette innlegget ble publisert i bøker. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

