En ærlig anbefaling

Jeg vet at mine faste lesere er racere på kildesortering, men innimellom hender det jo at det dukker opp spørsmål. Nå har LOOP endelig lansert nettsiden sortere.no som skal gjøre det enda lettere å kildesortere! Tast inn det du skal kvitte deg med, hvor du bor, og vips! så har du svar. Nettsiden ble offisielt åpnet av Erik Solheim og filmsnutten ser du under (man må ikke se den for å bruke siden, altså, men han er veldig søt og entusiastisk):

Dette innlegget ble publisert i kildesortering. Bokmerk permalenken.

4 svar til En ærlig anbefaling

  1. Inger-Lise sier:

    Ja, dette var super-smart!🙂 Spesielt kjekt når man er ny på et sted! Har faktisk tenkt jeg skulle spørre deg om det fantes noe sånt, for jeg er så lei av å kjøre rundt på glass og blikkbokser ettersom jeg ikke visste hvor nærmeste leveringsstasjon var. Men nå vet jeg hvor den er. (Faktisk var det rett bak oss, men så langt inn i veien har jeg ikke vært tidligere!) Ha en strålende helg! Klem

  2. Bente sier:

    Flott! Spread the word!

  3. marianne sier:

    Men det beste var Erik Solheims søte entusiasme! Hihi. Liker bloggen din, Bente, du skriver så fint🙂 Digget spesielt det du skrev om å bli 30. Og så er det gøy å «snik»følge med på livet ditt når jeg vet at du følger med på mitt😉

  4. Bente sier:

    Takk, Marianne! Så hyggelig at du tok deg tid til å skrive en kommentar🙂 Og takk for at jeg får følge med på livet ditt i København også!

Legg igjen en kommentar

