Babyteppe, del 1

Det siste halvåret har det poppet ut små bebiser både her og der, og først ut var lille (nå ganske store) Jørgen. Jeg sydde et babyteppe til ham, mens jeg bannet og svertet over et prosjekt som var vanskeligere enn antatt. Og jeg følte meg veldig dum som syntes det var så vanskelig. Utfordringen var de runde kantene (som det var uendelig mange av); de lagde rynker og oppførte seg helt umulig. Men jeg googlet (ja, man kan gjøre det mens man syr), leste bruksanvisningen hundre ganger og prøvde meg fram. Og seiret! Teppet ble riktig så fint. Oppskriften er «Scalloped Baby Blanket» fra Amy Karol.

Dette innlegget ble publisert i sysaker. Bokmerk permalenken.

3 svar til Babyteppe, del 1

  1. smileull sier:

    Oi – dette fant jeg først nå og ble SUPERIMPONERT! De runde kantene ser skikkelig vanskelige ut! Men de ble jo virkelig jevne og fine. Bra jobba!🙂

  2. Bente sier:

    Hyggelig med skryt; jeg fikk ikke like mye forståelse for vanskelighetsgraden i heimen😉 Det ser jo så uskyldig og enkelt ut!

  3. Tilbaketråkk: Lappeteppe | Grønne tanker

Legg igjen en kommentar

