Provisjon

Det er noen ting jeg har anbefalt så mange ganger at jeg nesten synes jeg burde få en slags provisjon. I et forsøk på å få disse tipsene ut av systemet, poster jeg dem nå her.

Mei tai. Bæresele for nyfødte, babyer og større barn. Uunnværlig da storefrøkna var liten, mest kos for lillefrøkna. Genial når du trenger begge hender fri, når bebisen trenger å sitte tett inntil eller når du er på tur i ulendt terreng. Jeg har kjøpt begge våre mei tai-er hos amerikanske Babyhawk. Jeg vet at det er å få kjøpt her hjemme også, og du finner selgere og mer om mei tai på Tett inntil.

Personlig almanakk. Dette tipset er for så vidt litt utdatert, i og med at jeg etter sterkt press fra min bedre halvdel har gått over til elektronisk kalender. Men jeg brukte svenske Personlig almanacka i flere år. Her kan du designe din egen almanakk, både innhold og utseende. Nytt i fjor var muligheten til å legge inn fødselsdager, som huskes i systemet til neste gang du skal bestille almanakk.

Weleda-produktene. Vi har brukt, og er strålende fornøyde med babyoljen, badeoljen og stellekremen (zinksalve). Kuldekremen anbefaler jeg derimot ikke – den reagerte faktisk storefrøkna på. Produktene er basert på naturlige råvarer uten kunstige tilsetningsstoffer, og er ikke testet på dyr. De fåes kjøpt i helsekostbutikker.

Oslo Yoga. Ah. Her har jeg fulgt kurs i gravidyoga, barselyoga og klassisk yoga. Dyktige instruktører, fine lokaler på Sagene og alltid god stemning. Gravid- og barselyoga er nå samlet hos MamaYoga, som har lokaler på Tullinløkka. Anbefales på det varmeste.

Dette innlegget ble publisert i inspirasjon. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Provisjon

  1. Gøril W. Smiseth sier:

    Jeg kan bare stille meg bak de anbefalingene!🙂

Legg igjen en kommentar

