Sånne familiebilder vil jeg også ha!

Via diverse blogger har jeg funnet Blue Lily, to fotografer fra California som tar helt fantastiske bilder. Konseptet deres er å reise rundt og ta bilder av folk der de bor – om det så er i USA, Australia eller Europa. Jeg var freidig nok til å spørre om ikke de kunne ta turen innom Norge neste gang de er i Europa (antageligvis sommeren 2011), og det syntes de faktisk var en god idé, så lenge det var nok folk å ta bilde av her (!). Ta en tur innom bloggen deres og legg igjen en kommentar om at du også vil ha dem til Norge! Det hadde jo vært morsomt om de kom. Jeg fantaserer allerede om hvor fine bildene av oss kommer til å bli.

Dette innlegget ble publisert i inspirasjon. Bokmerk permalenken.

6 svar til Sånne familiebilder vil jeg også ha!

  1. Gøril W. Smiseth sier:

    Jeg var innom bloggen deres og fulgte oppfordringen din – og fikk svar sporenstreks om at de gjerne kom til Norge! Særlig dersom det var flere som ville ha en «session»… Så kom igjen folkens! Hiv dere på🙂

  2. Bente sier:

    Så gøy! Hadde vært så stas om vi fikk det til🙂

  3. Bente sier:

    Jeg fikk en ny e-post i dag! De kommer til Norge med 80 prosent sannsynlighet! Yay!

  4. Celine sier:

    Ja, nå har jeg også mailet dem. Det var flott nettside de hadde. Jeg ble helt rørt jeg.

  5. Bente sier:

    @Celine: Bra! Sist jeg hørte fra dem var de i full gang med å plotte Oslo inn på kartet over steder de skal besøke neste sommer🙂

  6. Tilbaketråkk: Oppdatering: familiefotografering | Grønne tanker

Legg igjen en kommentar

