Oppdrag: Prinsessekjole

Jeg har fått et oppdrag av storefrøkna på fire år: «Mamma, jeg trenger egentlig en sånn prinsessekjole! Kan du lage en til meg? Den skal se akkurat sånn ut.»

Oppdraget er mottatt, med beskjed om at det kan ta noen måneder. Det var visst helt i orden: «Så lenge den er ferdig til julaften, mamma!»

Til informasjon: Prinsessekjolen er til venstre på tegningen. Til høyre ser vi en kanin.

Dette innlegget ble publisert i sysaker. Bokmerk permalenken.

4 svar til Oppdrag: Prinsessekjole

  1. Tonje Karenina Pettersen sier:

    Fantastisk!men, ser da ikke så vanskelig ut? lykke til:)
    ps:fin fin side forresten.

  2. Bente sier:

    @Tonje: Neida, det bør ikke være altfor vanskelig. Kunne sikkert sydd etter eget hode, men har bestilt et morsomt mønster fra unaiten. Tipper utfordringen blir fargekombinasjonen; jeg innbiller meg at hun ønsker seg lilla-rosa-hvit når alt kommer til alt😉 Takk for skryt!

  3. Tilbaketråkk: Inspirasjon på en onsdag – del 3 | Grønne tanker

  4. Tilbaketråkk: Prinsessekjolen: tyll og tull | Grønne tanker

Legg igjen en kommentar

