Jeg har samlet solstråler



«While the other field mice work to gather grain and nuts for winter, Frederick sits on a sunny rock by himself. “I gather sun rays for the cold dark winter days,” he tells them. Another day he gathers “colors,” and then “words.” And when the food runs out, it is Frederick, the dreamer and poet, whose endless store of supplies warms the hearts of his fellow mice, and feeds their spirits during the darkest winter days.» (Randomhouse)

Denne helgen har jeg gjort som musa Fredrik, jeg har samlet solstråler, farger og gode ord til de kalde vinterdagene. Høstfjellet viste seg virkelig fra sin aller vakreste side. Bedre kan man ikke ha det.



Dette innlegget ble publisert i refleksjoner. Bokmerk permalenken.

6 svar til Jeg har samlet solstråler

  1. Gøril sier:

    Aaah! Der er høst, og der er vakkert!!! De solstrålene kommer nok godt med🙂

  2. Bente sier:

    Gleder meg til du skal dele Provence-solstråler med meg🙂

  3. Randi sier:

    God idé, det kan vi trenge.

  4. Celine sier:

    Ja de kommer til å vare langt inn i vinteren🙂

  5. Bente sier:

    @Randi: Jeg ønsker meg forresten den boka til jul!

    @Celine: Det satser vi på🙂

Legg igjen en kommentar

