Halloween coming up!

Halloween kom jammen som julekvelden på kjerringa i år; det er jo på søndag allerede! Ikke det at vi har voldsomme tradisjoner knyttet til Halloween, men vi bor et sted hvor det tydeligvis er det. Første året vi bodde her skjønte vi virkelig ingenting! Det var unger på døra hele kvelden, og vi måtte bare gi det vi hadde i skuffer og skap. For å si det sånn, jeg tror ikke vi var det mest populære huset å besøke den kvelden😉

I fjor var jeg sånn masete dame som prøvde å innlede samtaler med ungene, jeg spurte hva de var utkledd som og svarte «knep» når de sa «knask eller knep».

Men i år skal vi være klare! Jeg skal tenne lyset i utelykta vår og ha smågodtet klart. Og storefrøkna skal til og med gå runden sammen med noen venner. Hun vil visst gjerne være tiger. Det er kanskje litt utenfor konseptet, eller?

Amerikanske Inchmark feirer Halloween med stil, og hadde vi bodd i USA skulle vi jammen kledd oss ut og hatt det gøy alle mann! Jeg digger hvordan familiemedlemmene har kostymer som matcher hverandre. Hva med Tingeling, Peter Pan og Kaptein Krok? Eller Nysgjerrige Nils, Mannen med den gule hatten og en banan?

Dette innlegget ble publisert i inspirasjon. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

