For ti år siden

For ti år siden var tirsdag kveld synonymt med taco på bordet og Friends på tv. Jeg studerte sosialantropologi, forberedte meg på å dra til Uganda med Redd Barna og delte leilighet med en venninne. På kino gikk Gladiator med Russell Crowe og Thirteen Days med Kevin Costner. Jeg hørte på U2 med Beautiful Day og digget Modjos Lady hear me tonight.

Nå om dagen hører jeg på det de til enhver tid spiller på P1. Jeg irriterer meg over at filmer ikke kommer samtidig på bortekino og hjemmekino. Neste års sommerferie går til deilige Danmark. Og i kveld skal jeg se House i opptak fra forrige uke (det går jo så sent).

Livet endrer seg, gitt. Det er fint det óg.

Dette innlegget ble publisert i historier. Bokmerk permalenken.

Ett svar til For ti år siden

  1. Gøril sier:

    Ja, det óg. Men sukk😉

Legg igjen en kommentar

