2010 ifølge statistikken, og litt om det nye året

Jeg har fått en e-post fra WordPress. De har sett på utviklingen her på bloggen i 2010 og kommet opp med en del morsom statistikk. Det er gøy å se at flere av innleggene fra Prosjekt hverdagsveggis er med på topp 5-lista, og at det var populært da jeg skrev om reklame for barn på kino. Banankaka mi har til og med reist helt til skolekjøkkenet på Sørburøy skole! De fleste som finner veien hit via søkemotorer, er på jakt etter grønne tanker. Da er det jo veldig hyggelig at de lander her!

I 2011 kommer jeg til å fortsette å skrive om ting som gjør meg glad, inspirert og engasjert. Jeg vet at jeg har mange trofaste lesere (det kan nemlig også statistikken fortelle meg), og jeg har fått utrolig mange hyggelige tilbakemeldinger på bloggen (både i og utenfor kommentarfeltet) i året som er gått. Noen av dere kjenner jeg, andre ikke. Uansett håper jeg at nettopp du vil henge med på ferden videre!

Godt nytt år!

The stats helper monkeys at WordPress.com mulled over how this blog did in 2010, and here’s a high level summary of its overall blog health:

Healthy blog!

The Blog-Health-o-Meter™ reads Wow.

Crunchy numbers

Featured image

A Boeing 747-400 passenger jet can hold 416 passengers. This blog was viewed about 4,600 times in 2010. That’s about 11 full 747s.

In 2010, there were 68 new posts, growing the total archive of this blog to 88 posts. There were 153 pictures uploaded, taking up a total of 260mb. That’s about 3 pictures per week.

The busiest day of the year was September 22nd with 199 views. The most popular post that day was It’s a jungle out there – handle it!.

Some visitors came searching, mostly for grønne tankerbanankakevegetarlasagne, tyttebærpai, and terteskjell.

Attractions in 2010

These are the posts and pages that got the most views in 2010.

1

It’s a jungle out there – handle it! September 2010
2 comments

2

Bentes Banankake August 2009
4 comments

3

Om Grønne tanker August 2009

4

Ingvilds fine vegetarlasagne September 2010
1 comment

5

Gourmetveggis: Lime, lime, lime September 2010
3 comments

Dette innlegget ble publisert i metablogging. Bokmerk permalenken.

3 svar til 2010 ifølge statistikken, og litt om det nye året

  1. Grethe sier:

    Den banankaka di er jo fantastisk da Bente så vi satte stor pris på at du delte den oppskrifta🙂 Jeg kommer nok til å snoke inne hos deg flere ganger, vi liker å ha en miljøvennlig profil her på skolen.
    Godt nyttår fra Sørburøy skole

  2. Gøril sier:

    Kult!!

  3. Bente sier:

    @Grethe: Så hyggelig at du la igjen en kommentar! Snoking er velkomment😉

    @Gøril: Ja, du havna på topp 5 du også!

Legg igjen en kommentar

