Sommerkjole til ei lita tulle


Denne sommerkjolen sydde jeg til ei lita tulle jeg kjenner til jul. Jeg gleder meg veldig til å se henne danse rundt i den når sommeren kommer. Det småmønstrete stoffet kjøpte jeg i Berlin sist gang jeg var der (det høres ut som om jeg er der jevnlig, men sannheten er at jeg har vært der én og en halv gang). Stoffet med luftballonger fant jeg på Etsy for en evighet siden, det har ligget i stoffesken og ventet på det rette syprosjektet.

Jeg brukte mønster, men det var ærlig talt unødvendig, for dette var en veldig enkel kjole å sy. Har store planer om å lage en blå variant til min egen tulle etterhvert.

Dette innlegget ble publisert i sysaker. Bokmerk permalenken.

3 svar til Sommerkjole til ei lita tulle

  1. Gøril sier:

    Verdens nydeligste kjole til verdens nydeligste tulle🙂

  2. Bente sier:

    Hi hi😉

  3. Tilbaketråkk: Ettårsdag i skogen | Grønne tanker

Legg igjen en kommentar

