American Inspiration part 2

Jeg fant en anbefaling av denne kokeboka hos Inchmark. Foreløpig har jeg bare bladd i den, men jeg liker det jeg ser. Den er bygget opp rundt årstidene, så oppskriftene tar utgangspunkt i hvilke råvarer som er tilgjengelige vår, sommer, høst og vinter. Etter hva jeg kan se, stemmer det ganske godt med årstidene her til lands. I tillegg tar oppskriftene hensyn til hva slags mat man ofte har lyst på i de forskjellige årstidene, og hvor mye, eller lite, tid man har til å forberede den. Du kan kjøpe den her.

Tidligere artikler i serien “Inspirasjon på en onsdag”:
American Inspiration part 1
Inspirasjon på en onsdag – del 7
Inspirasjon på en onsdag – del 6
Inspirasjon på en onsdag – del 5
Inspirasjon på en onsdag – del 4
Inspirasjon på en onsdag – del 3
Inspirasjon på en onsdag – del 2
Input på en onsdag

Dette innlegget ble publisert i inspirasjon, oppskrifter. Bokmerk permalenken.

4 svar til American Inspiration part 2

  1. Live sier:

    Hei Bente! Så fin blogg du har, ble inspirert til å sy. Må bare fikse symaskinen først🙂
    Live

  2. Alexia sier:

    så fristende ut, og jeg har veldig tro på det å lage mat etter hvilken årstid det er, når råvarene er på sitt beste. Skal sjekke ut den der!

  3. Bente sier:

    @Live: Så hyggelig! Velkommen hit🙂

    @Alexia: Har tatt boka i bruk nå, og er så langt veldig fornøyd!

  4. Tilbaketråkk: Sy en historie | Grønne tanker

Legg igjen en kommentar

