Sy en historie

Det finnes utrolig mange kreative sjeler der ute. Noen ganger blir jeg nesten litt matt. Andre ganger inspirert. For en stund tilbake kom jeg over en gjeng med damer som har laget ulike kreasjoner inspirert av historier fra barnebøker og eventyr. Se bare her:

Eller hva med denne:

Men dette er nok min favoritt:

Du finner flere historier med tilhørende kreasjoner hos No big dill, under vignetten Once upon a thread. Og om jeg selv skulle sy en historie? Da måtte det blitt en av disse:

Tidligere artikler i serien “Inspirasjon på en onsdag”:
American Inspiration part 2
American Inspiration part 1
Inspirasjon på en onsdag – del 7
Inspirasjon på en onsdag – del 6
Inspirasjon på en onsdag – del 5
Inspirasjon på en onsdag – del 4
Inspirasjon på en onsdag – del 3
Inspirasjon på en onsdag – del 2
Input på en onsdag

Dette innlegget ble publisert i bøker, historier, inspirasjon, kreative prosjekter, sysaker. Bokmerk permalenken.

2 svar til Sy en historie

  1. smileull sier:

    Åh, for en fantastisk ide! Selv om jeg er ekstremt glad i farger tror jeg husken må være min favoritt.❤ Takk for at du viste!

  2. Bente sier:

    @smileull: Bare hyggelig!

Legg igjen en kommentar

