Oppdatering: familiefotografering

I høst skrev jeg om Blue Lily, et amerikansk fototeam som reiser jorda rundt for å ta bilder av folk. Jeg, og flere med meg, ba dem pent om å komme til Norge, og nå kommer de! Vi har booket time og gleder oss veldig. Jeg er litt usikker på om det er for sent å bestille fotografering nå, men du kan jo eventuelt prøve her.

Ett av mange familiebilder fra Blue Lily

Dette innlegget ble publisert i inspirasjon. Bokmerk permalenken.

2 svar til Oppdatering: familiefotografering

  1. Linda sier:

    Hei! jeg lurer bare på om du har mottatt informasjon om fotograferinge i morgen? Jeg har også booket, men har ikke fått info om hvor og når! Begynner å bli litt stressa nå…😉 Fint om du kan sende meg svar.

    Hilsen Linda

  2. Bente sier:

    Hei Linda!

    Vi pratet jo per e-post også, men jeg håper det ordnet seg for dere og at det ble en fin fotografering (i regnet)!

    Bente

Legg igjen en kommentar

