Ny innfallsvinkel

Bloggen lider under at jeg lider av skrivesperre. Mye lidelse, med andre ord. Så nå prøver jeg meg på en ny innfallsvinkel; to-tre enkle setninger om forskjellige hendelser i mitt liv siden siste blogginnlegg.

Jeg har vunnet en bok ved å svare på et innlegg i bloggen til forfatter Ingelin Røssland. Riktignok var vi bare to deltagere, og begge vant, men jeg har fått en bok i posten, og det helt uten å engang vite at jeg var med på en konkurranse. Yeah.

Jeg har bakt marsipankake til min svoger som skal feire bursdagen sin i morgen. Jeg har faktisk aldri bakt marsipankake før, selv om jeg er veldig glad i marsipan. Krysser fingrene for at min banan-, sjokolade-, vaniljekrem og kremvariant faller i smak.

Jeg har to uker igjen av min utvidede mammaperm. TO UKER! Det er mulig jeg avslutter med å treffe andre bloggedamer til barseltreff (ha ha – ungen er langt over året). Det er hvis jeg føler meg modig nok. Det er også mulig jeg summerer opp perioden som snart ligger bak meg i et eget innlegg, á la Frøken Makeløs. Vi får se. Akkurat nå føler jeg meg litt hudløs på det punktet.

I dag har jeg gravd ned 81 blomsterløk i hagen. Du kan si jeg gleder meg til våren.

Sånn. Det gikk jo nogenlunde greit. Hva gjør du når du har skrivesperre? Har du noen gode råd å dele med meg?

Dette innlegget ble publisert i hagen, metablogging, refleksjoner. Bokmerk permalenken.

3 svar til Ny innfallsvinkel

  1. Frøken Makeløs sier:

    Håper du bestemmer deg for å være modig! Vi andre har heller ikke møtt hverandre før, hvis det hjelper? (så vidt jeg vet da – jeg har hvertfall ikke møtt noen av dem før. Så kom, kom!🙂

  2. Mammadamen sier:

    Håper også du bestemmer deg for å være modig:)!! Jeg har, som Frøken Makeløs, heller ikke møtt noen. Har egentlig møtt veldig få av blogg- og twitterbekjentskaper. Men gleder meg veldig til babytweetupen, selv om sommerfuglene i magen også er mange. Ja, kom, kom! Vi har garantert masse å prate om! Og jeg har veldig lyst til å møte deg:)

    Klem Karianne

  3. Bente sier:

    Frøken Makeløs og Mammadamen: Så søte dere er! Takk! Jeg er jo egentlig ganske modig, så jeg kommer nok🙂 Må bare tenke litt praktisk rundt det å ha med seg en våken ettåring på barseltreff – he he. Flott initiativ, forresten!

Legg igjen en kommentar

