Inspirasjon på en onsdag – del 4

Det er onsdag og tid for input.

For alle som er glade i NYC, byens subway og fotokunst har jeg en skikkelig godbit! The New York Times har laget en fotoserie kalt The Subway in Pictures. Anledningen er banens hundreårs jubileum.


Jeg er veldig glad i verdenskart. Tidligere har jeg tipset om en variant i flanell. For de som ikke driver med sånt, har jeg funnet en flott plakat!


Så til en video fra T-Mobiles feel good-kampanje. Jeg får gåsehud av flash mobs som dette! Flere videoer fra lignende kampanjer kan du se hos Allverdig.

Videoen minner meg selvsagt om åpningsscenen i tidenes julefilm, nemlig Love Actually:

«Whenever I get gloomy with the state of the world, I think about the arrivals gate at Heathrow Airport. General opinion’s starting to make out that we live in a world of hatred and greed, but I don’t see that. It seems to me that love is everywhere. Often, it’s not particularly dignified or newsworthy, but it’s always there – fathers and sons, mothers and daughters, husbands and wives, boyfriends, girlfriends, old friends. When the planes hit the Twin Towers, as far as I know, none of the phone calls from the people on board were messages of hate or revenge – they were all messages of love. If you look for it, I’ve got a sneaking suspicion… love actually is all around.»

Å, jeg gleder meg til å se den igjen!

Tidligere artikler i serien «Inspirasjon på en onsdag»:
Inspirasjon på en onsdag – del 3
Inspirasjon på en onsdag – del 2
Input på en onsdag

Dette innlegget ble publisert i inspirasjon på en onsdag. Bokmerk permalenken.

3 svar til Inspirasjon på en onsdag – del 4

  1. Tilbaketråkk: Inspirasjon på en onsdag – del 5 | Grønne tanker

  2. Tilbaketråkk: Inspirasjon på en onsdag – del 6 | Grønne tanker

  3. Tilbaketråkk: Inspirasjon på en onsdag – del 7 | Grønne tanker

Legg igjen en kommentar